Širjenje zavesti o naši znamki
Promocijski tekstil je izredno popularno darilo, ki ga uporabljajo mnoga majhna in velika podjetja. Temu je tako, saj lahko služijo kot hodeče oglasne table za potencialne stranke. Ljudje, ki bodo nosili naše brezrokavnike, majice, hlače ipd., bodo oglaševali naše podjetje vsem okoli sebe. Tako se počasi, vendar zmerno, širi znanje o obstoju našega podjetja.
Oblačila so narejena za daljšo uporabo. Naše stranke in poslovni partnerji jih bodo zelo verjetno imeli pri sebi več let. To pa pomeni, da bodo dalj časa izpostavljeni naši znamki. Z nošenjem naših brezrokavnikov in drugih oblačil, pa bodo tudi ljudem okoli sebe sporočali o obstoju našega podjetja.
Brezrokavniki imajo veliko prostora za poslikavo
Ko razmišljamo o nabavi promocijskega tekstila, je zelo pomembno, koliko prostora bomo imeli na voljo za logotip. Logotip našega podjetja je izredno pomemben, saj si ga bodo ljudje zapomnili. Sčasoma pa ga bodo začeli povezovati z določenimi storitvami, produkti, izrazi ipd.
Brezrokavniki so tukaj izredno priročni, saj imajo veliko prostora, kamor lahko namestimo naše slogane, logotipe ipd. Tako pa povečamo možnost, da si bodo ljudje zapomnili ime našega podjetja. Posledice tega pa bodo:
- Večji obisk na naši spletni strani
- Večja konverzija obiskovalcev spletne strani v stranke
- Hitrejša poslovna rast
Ko se enkrat razširi vest o našem podjetju, je to težko ustaviti. Če profesionalno in pravilno ravnamo s strankami, je promocijski tekstil morda naše najmočnejše orodje za oglaševanje.